Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

5/3-2014

Kategori: Allmänt

Hellusan!. Sitter just nu i skolan och har lektion fast ah vi har snart lunch som tur är skulle egentligen jobba men gör ingenting jag orkar verkligen inte eller har gjort klart mitt arbete så har passat på och kollat fb och mina bloggar som jag följer, vaknade kl kvart över 8 idag va sjukligt trött så va jätteseg imorse men gick ändå upp och käkade frukost gick sedan till skolan och va här lite innan 9 sen nu har vi hållt på med vårt projekt drygt äre -.- men man får väl stå ut slutar om en timme gött! då blire väl och gå hem och bara chilla ska träna ikväll på friskis har egentligen ingen ork just nu men jag måste får inte ge upp och tänker inte göra det iheller ska bli spännande och se min systers min på söndag när dom kommer hem ifrån sin 2 månaders resa galet vad fort det har gått. Tack och lov att det bara är 4 månader kvar och gå i skolan nej tar inte studenten i år men nästa lite fusk pluttisen tar studenten nu i sommar men jag får sommarlov före honom haha :D längtar också tills jag ska ta min student, slutar den 13 juni och sen den 17 juni så ska jag äntligen få se onedirection överlycklig om något är JAG :). tvilling och jag ska boka vår resa i maj för det blir lagom om vi ska åka i juli vi vet inte vilken dag och sånt innu men de får vi kolla upp sedan usch jag har redan en klump i magen fast vi inte har bokat innu men tänker bara på allt som vi måste göra själva hitta och sånt och plus sen måste jag även prata engelska visst jag kan ju det rätt så bra men ändå. Men jag längtar så otroligt mycket tills vi sitter på flygplanet och ska lyfta älskar verkligen och flyga innan var jag flygrädd men det är jag inte längre som tur är. Usch va och hälsade på min prao igår ska vara på ica kvantum blää fick med mig en tröja med mig hem sen skulle dom ordna byxor så jag får det också ska börja där på tisdag typ vid 9 tiden till 11 sen så ska jag tillbaka till skolan och börjar då kl 12 och slutar halv 2 en lång dag för mig -.- Menmen ska bara paoa där i 4 veckor eller något sådant tror jag att det var. Åh jag hoppas att min bok kommer idag de borde den iallafall och göra,veckan går jättesnabbt imorgon så e det redan torsdag och sen huxflux så e det fredag. Jag och emelie skulle egentligen i väg nu på fredag men det blir inte så nu men aja får väl hitta på något hemma istället ska kanske gå på friskis och träna eller något får se. Igår så vart det semledagen men åt ingen semla för kan ju inte men inget som jag blev ledsen det syns iallafall att jag har fått bra resultat hellre det än och äta semla haha :D. Har snart lunch nu kl 11 men får väl fortsätta med mitt arbete har inget mer och skriva nu mår iallafall bra och sånt och lever livet som jag ska. Vet inte när jag skriver här nästa gång men det får jag se men så länge så får ni ha det så superbra, kram!
Kommentera inlägget här: