Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

3/3-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!:) Usch redan måndag igen men som tur va så va de ändå ganska så lätt och stiga upp imorse vaknade vid kvart över steg upp o käkade frukost tog på mig och gick till skolan sen kom fram började kvart över 9 hade svenska sen rast vid halv 10 till 10 lunch som vanligt kl 11 stannade kvar slutade sen och gick min runda som jag brukar göra efter skolan nu e jag hemma o har kollat bloggar väntar på att tvilling ska komma hit sen så ska jag dansa ikväll äntligen fast jag fortfarande är lite småförkyld men skit samma vill inte missa dansen en gång till usch imorgon så slutar jag skolan halv 2 vill inte ha den lektionen med dom men måste :(  Jävla skit måste ha min prao på de stället som jag inte vill så imorgon ska vi åka dit och kolla vid typ 10 tiden sen så ska jag bara proa i max 2 timmar inte ens lönt ju.. Wiiie äntligen så ska jag och tvilling iväg till spanien i en eller två veckor de va okej för båda våra föräldrar så vi ska boka lite senare men fyfan va kul vår första utomlandssemester och vi ska åka själva haha usch undra hur de kommer och gå men vi kommer säkert och lösa det har redan en klump i magen av att jag e lite nervös de är inga problem med o flyga för de älskar jag och göra men när vi ska hitta själva och sen språket.. Herregud säger jag bara haha nejmen de kommer och bli svinkul då har man iallafall något och se framemot i sommar först se one direction och sen iväg till spanien wiiohoo längtar om något !:D Vi hade tänkt och boka ett hotell som heter orquidea och området där heter bahia feliz.. :)
Kommentera inlägget här: