Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

19 saker ni inte visste om mig!:)

Kategori: Allmänt

1. Jag ÄLSKAR att sova länge
2. Klarar mig inte utan min mobil så är väl beronde utav den
3. Tycker att skolan är dryg.
4. Tar inte studenten i år utan det blir nästa år 2015.
5. Äter inte godis eller dricker läsk längre tycker att det är äckligt.
6. det bästa jag vet är att flyga men brukar inte åka på semster så ofta men ska åka iväg med min tvilling i oktober :)
7. Tycker om Onedirection har saker med dom på och är en sann directioner :)
8. Har världens bästa vän.
9. Hatar spindlar och andra äckliga småkryp
10. är inte som alla andra som använder smink eller smycken utan är som jag är.
11. har förlorat en person som stod mig väldigt nära och som bettyde en hel del för mig så har upplevt den otroliga jobbiga känslan av saknad efter när någon dör.
12. Tycker inte om skåpbilar överhuvudtaget så fort jag ser en så vill jag helst gå på ett annat håll ( har nog läst för många böcker om hur folk som blir kidnappade i skåpbilar och sånt skit och sedan så har väl de suttit kvar i mig vet visserligen att det inte händer här så ofta men jag blir på min vakt så fort jag ser en)
13. Så fort jag hör en bil så kollar jag alltid bakåt för jag vill försäkra mig att den inte kör där jag går vet att det kanske låter lite konstigt men så är det.
14. Har blivit sårad och sviken.
15 har även sårat andra och svikit..
16 har varit trött på mitt liv men mår så jävla mycket bättre nu!
17. När jag mår lite dåligt så lyssnar jag alltid på onedirections låtar och dom har alltid hjälpt mig och komma tillbaka på rätt väg så dom har visserligen räddat mitt liv några ggr så det är också lite därför som jag tycker om dom.
18. blir 20 i år :D
19 . samlar på böcker en serie som kallas för tvillingarna i sweet valley osv.
 
Kommentera inlägget här: