Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

14/3-2014

Kategori: Allmänt

Hellu. Nu är de äntligen fredag skönt att kunna slippa skolan i två dagar iallafall ehm vaknade som vanligt imorse och va ganska så trött men gick upp ändå och fixade mig iordning kom till skolan vid nio tiden då vi skulle börja så hann precis o komma i tid :) började med och ha faxuellt blää och sen hade vi typ rast och sen hade vi matte vi skulle räkna upp en massa kommer inte på vad det heter just nu jobbade själv eftersom jag tycker att det är bäst, sen så slutade vi kl 11 följde med min lärare till personalrummet för hon hade låst in mina jobbesaker som jag har på min prao visste inte om jag skulle lämna dom kvar på jobbet eller ta med dom hem så min lärare ringde dit och hörde med dom men man skulle visst ta med om hem eller ja jag får behålla domsålänge tills jag praoar där så fick dom och sen så gick jag hem och nu e jag hemma har pratat med filuren innan men han skulle ha lektion så sitter vid datan och har kollat runt lite lyssnar på onedireciton samtidigt det är inte långt kvar nu tills jag får se dom längtar verkligen! Det har varit min största dröm ända sedan ifrån början så är överlycklig över att min dröm går i upplevelse :D Ska vara med emelie ihelgen så hon kommer hit efter när hon har slutat skolan vet inte vad vi ska hitta på men de hittar vi säkert på senare. Åh juste hade engelska i torsdags o efter när jag hade gjort klart mina uppgifter så är jag helt klart med min engelska nu eller ja har gjort allt som min engelsklärare ska sätta betyg i :D känns så jävla skönt och vara färdig med det!. Men har alltid tyckt om engelska så det är därför som jag har jobbat på. Happ detär äntligen fint väder ute så nu kan man snart slippa och gå i sin vinterjacka eller ja redan nu kan man skippa o gå i den men aja har väl inget mer och skriva så hade tänkt och fixa till lite på mitt rum så där ser fint ut men hejdå eller något..
Kommentera inlägget här: