Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

12/3-2014

Kategori: Allmänt

Hellusan!. Det var ett tag sedan jag skrev här nu så tänkte passa på och göra det nu när jag har tid! Sitter just nu i skolan och ska jobba med mitt projekt men jag sitter i vårt lilla rum och har inte gjort någonting sedan vi börja utan jag har passat på o kollat olika bloggar och annat har egentligen ingen lust och jobba är jättetrött!. Ehm i helgen eller ah i fredags så var jag bara hemma och tog det lungt gick och la mig tidigt på kvällen eftersom jag skulle upp tidigt på lördagmorgon för vi skulle åka in till malmö och gå runt i stan shoppade dock ingenting min syster kom hem till oss vid 11 tiden så då gick vi till bilen träffade även min pappa på pakeringen så pratade med honom en liten stund. Vi körde till Ikea först och pakerade bilen på pakeringen sen därifrån så tog vi stadsbussen ner till stan sen gick vi där i några timmar och sen vid 4-5 tiden så gick vi och käkade sen gick vi mot bussen som skulle köra till ikea när vi kom dit så gick vi runt och kollade hittade en ny lampa till mig som jag har i mitt fönster nu passade verkligen in där istället för min andra gamla som jag hade innan sen körde vi hem och kom hem lite vid 7 tiden så vart borta hela dagen men det var ändå tur att jag följde med sen på kvällen så kollade jag på melodifestivalen. Vet inte vad jag tyckte om låten men det var tur att nr 10 inte vann för tyckte att den låten inte var bra. I söndags så tog jag de bara lungt hemma sov rätt så länge äsch man får passa på när man väl kan. Vart i skolan i måndes slutade vid 1 tiden något sådant gick och dansade som vanligt på kvällen och igår så var jag för första gången på min praoplats på ica kvantum!. Det gick väl ändå helt okej tog stadsbussen upp dit och sen ner till stationen igen slutade kl 11 och efter det så gick jag till skolan och hade lektion ifrån 12-halv 2 snacka om att jag vart sjuk trött sen när jag kom hem. Och nu så e jag i skolan igen har snart lunch vid 11 tiden sen vet jag inte vad vi ska göra efter lunch ska väl fortsätta med vårt projekt blää.. Hm det blir nog ingen resa i sommar för vi tänkte istället åka i oktober för då är det rätt så kallt här och det passar nog bättre men då får vi ta ledigt ifrån skolan men det ska nog gå ändå och då går även jag mitt sista år innan jag tar studenten!. Fyfan vad jag längtar om något så hade tänkt och söka sommarjobba sen så jag får lite mer pengar och sen så att jag har till resan. Men på torsdag så ska jag och min mamma gå till resebyrån och höra vad dom tycker är bäst och så.. Men jag har typ inget mer och skriva just nu får skynda mig och skriva klart eftersom jag hörde att min lärare vart påväg men vi hörs när vi hörs!:)
Kommentera inlägget här: