Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

29/1-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!. Happ då va de redan ondag började dagen med att jag vaknade kl kvart över 8 steg upp och sånt skit drack en sån till frukost sa hejdå till min mamma eftersom hon fortfarande var hemma kom iallafall inte försent idag haha va där innan klockan nio till och med men fyfan va drygt det är och gå nu när vi har fått snö igen vill inte ha den här blä, idag var det dagen som vi skulle ha vårt projekt som vi ska hålla på med och sen så ska vi bjuda in olika skolor bara för att dom skulle få se vad vi höll på med och sånt skit så vi blev indelade i grupper ska vara med dardan & Iraj kul bara killar men som tur är så är dom helt okej :)Dardan e typ den roligaste i klassen
men iallfafall vi skulle egentligen handla idag men dardam kom inte eftersom han va sjuk så jag och iraj fick vara i köket för att vi skulle börja och baka de som vi ska bjuda på också vi fick baka kolakakor och sen gjorde jag kladdkakemuffins de gick ändå rätt så fort och sen nästa onsdag så ska vi börja med och baka pizzorna som vi också skulle bjuda på hade lunch vid kl 11 som vanligt men stannade kvar i klassrummet efter lucnhen så va de bara jag och två till kvar eftersom alla dom andra fick åka hem pga att det snöar och tågen va inställda och sånt skit dem andra blev bjudna på fika för att en i klassen hade fyllt år dom vet om att jag dricker natrulette men va ändå tvungen till och sitta med hur kul e de liksom?, menmen tog ett glas vatten min lärare satt typ nästan brevid mig och hon va så klumpig haha hon sträckte ut sin arm och råkade välta mitt glas så hela det gick isönder och jag fick de mesta vattnet över mina jeans och fick småglasbitar över hela mig så vi fick ta upp de efteråt så kunde vi inte låta bli och skratta åt det haha :)  slutade sen och gick hem och nu är jag hemma sen ikv så blir det friskis beställde en till bok igår och han hade redan lagt den i posten idag så får den väl snart men ska sluta och skriva nu dags för mig och göra annat hej!:)
Kommentera inlägget här: