Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

28/1-2014

Kategori: Allmänt

Tjäna!:) Vaknade vid halv nio idag började kl nio så va tvungen till och skynda mig som tur är så slipper jag och äta frukost om morgonen dricker natruletteshake istället gick till skolan fast skickade till min lärare att jag va på väg men att jag skulle bli sen som tur va så blev dom inte sura kom till skolan kvart över nio lite pinsamt och gå in när alla dom andra sitter o lyssnar på läraren kom försent igår också fast imorgon så tänker jag dock inte sova till halv nio igen happ vi skulle se på filmen torka aldrig tårar utan handskar hann och se första avsnittet och sen nästa tisdag så ska vi se på nästa avsnitt hade lunch kl 11 men hade md mig en sån till skolan så drack den istället sen kl 12 så skulle jag upp o ha religion med några som jag inte tål men som tur va så va den ena inte där men han vart.. Glodde men gjorde inget speciellt som jag sa förra gången gör hon något så lovar jag att jag tar mina saker och går rakt ut ifrån den dörren och går hem för pallar inte med om dom ska hålla på hela tiden.. Den lektionen e så himla dryg särskilt när man inte e intresserad utav och prata om det slutade lite vid 2 skippade och gå en runda efter skolan eftersom vi har fått jättemycket snö här så tänkte gå på springbandet som vi har tagit upp hemma, åh juste va och dansade igår gick även fast det snöade och va storm har längtat till det passet över hela helgen så gick ändå det är det roligaste passet som dom har på friskis sen imorgon så får jag gå dit igen för då blir det bas sen så får jag väl snart börja på medel. Det är inte så jättejobbigt nu och låta bli och äta tror att min mage har vant sig lite nu med att jag dricker sånt istället detta är andra eller 3;e veckan som jag inte har ätit utan bara druckit såna, kollade i brevlådan när jag kom hem och min ena bok hade kommit :D så nu väntar jag bara på min andra sen så ska jag beställa igen.. Sedan jag har börjat och träna och slutat med o äta all onyttigt så mår jag mycket bättre går inte och lägger mig och sover efter skolan som jag brukade göra innan för går minst en timme efter skolan och det hjälper o kan även somna lättare om kvällarna för bruka alltid ha svårt och somna innan men nu går det enklare så det känns bra och det har faktiskt visat resultat redan så känner mig rätt så stolt :D men ska fortsätta tills det visar mer resultat. Har läst alla mina bloggar som jag läser och lyssnar på onedirction ovanligt? nej:), har satt upp Affischer med dom på hela min tapet :) har typ inte så mycket mer och skriva nu skriver igen om några dagar eller något..
:)
Kommentera inlägget här: