Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

21/1-2014

Kategori: Allmänt

Tjänare. Kände för och skriva lite i bloggen dels för o få något annat o tänka på justeja va ju på friskis igår på ett pass som heter dans fusion? Började halv 7 till halv 8 men iallafall de va svinkul roligaste passet som jag har varit på länge!:) så dit tänker jag fortsätta och gå på måndagar efter skolan igår så skipade jag faktiskt och gå en runda eftersom de va svinkallt ute. Idag tisdag stannade hemma idag så har inte vart i skolan får väl ta mig dit imorgon för ska på friskis senare på kvällen sen imorgon så e de även mätningsdags igen faktiskt spänd på hur de har gått men vi får se, åh blev sugen på chips innan men nej jag får inte äta något sådant för jag har lovat mig själv att vara hård mot mig själv har faktiskt inget mer o skriva nu ska sova så vi hörs en annan gång!:)
Kommentera inlägget här: