Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

8/2-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!. Det var ett tag sedan som jag skrev här så tänkte på och skriva lite nu när jag ändå sitter vid datan ehm har vart i skolan hela denna veckan i tisdags så fyllde min bästa vän 19 år & det var även douglas dag också sände en tanke till honom lite lustigt att dom fyller år på samma dag. Men iallafall igår va de ju fredag slutade kl 1 sen gick jag faktiskt på friskis med min syster kom hem och gick på springbandet efteråt och sen åt vi världens godaste middag flygande jakob. Har vaknat för en stund sedan och ska snart äta min frukost har läst lite bloggar som jag läser va ett tag sedan jag läste dom nu vet inte vad jag ska hitta på ikväll får se ska kanske kolla på melodifestivalen. Åh läste igår att paow och samir ifrån paradise hotel skulle komma till malmö idag och dom skulle ha en fanträff kl 13-15 faskien att jag missar det hade jättegärna vilja och ha hans autograf ju :( menmen får trösta mig själv med och tänka att snart får jag se mina favoritkillar onedirection i live  och det är dock mycket större :).. Nje nu ska jag sluta och skriva vet att det blev ett kort inlägg men skit samma.
 
 
wääh honom missar jag och se :(.. Samir!♥
 
Kommentera inlägget här: