Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

3/2-2014

Kategori: Allmänt

Tjenixen!. Tänkte först skriva om min helg i fredags så vart jag ju bara hemma och tog det lungt gjorde inget speciellt sen i lördes så skickade emelie till mig och frågade om jag hade lust och vara och självklart så hade jag det så hon tog tåget hit och kom hit sen fast mötte upp henne på vägen så att hon slapp och gå själv kom hem käkade men bara lite får bara äta på fredagar och lördagar sen resten av dagarna så dricker jag vi gjorde inget speciellt chilla typ hon fick sin present utav mig för att hon fyller 19 år nu redan imorgon så de va tur att vi hann och ses innan hon fick ett kort med pengar i typ 200 kr och en liten sån mirandanalle som dom kallas för den hade ett litet hjärta i handen där det stod ; Jag älskar dig. sen i söndags så vaknade vi väl som vanligt steg upp och drack en sån till frukost fast satt och höll hon sällskap när hon käkade senare på kvällen så skulle jag gå ut och ta pengar så hon följde med ända bort till max men när vi väl kom dit så vart den atuomaten avstängd och den här nere vid mig funkar inte för dom håller på och byta den eller vad dom nu gör men sen så hittade vi en atuomat vid H&M som funkade som tur va så tog ut pengar för va skyldig mamma och ``pappa`` och min syster följde henne till tåget sen och sen så gick jag till min systers lägenhet för min andra syster är där och passar deras lägenhet för hon och hennes kille är i Afrika och olika ställen och kollar runt min syser hade bjudit mamma och han på mat så dom va där också fast dom hade redan käkat upp när jag kom dit som tur vart va väl där till kl halv 10 eller något sådant gick hem sen läste lite innan jag släckte min lampa somnade sen. Usch redan måndag igen men som tur e så e redan skoldagen avklarad vaknade lite över 8 imorse steg upp och drack en sån till frukost gick till skolan och fy va det va dimmigt ute imorse man såg knappt något men som tur är så hittar man vägen ändå fast de är sånt väder ;) började kl nio pratade lite om OS och sånt mög slutade halv 12 gick hem satte igång springbandet och gick på det min mamma kom hem innan ifrån hennes lunch men nu är jag själv hemma igen gör typ inget speciellt just nu men ikv så ska jag äntligen till friskis igen och dansa får väl hitta på något annat nu så skriver igen om några dagar eller något sådant..
Kommentera inlägget här: