Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

27/2-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!:) Trodde att min feber va över men nejnej inte alls åh jag orkar inte ha feber får se hur jag gör i morgon om jag ska gå till skolan imorgon eller inte, tråkigt och bara vara hemma förstås men va kan man göra när man e sjuk imorgon så e det äntligen fredag vet inte vad jag ska göra ihelgen ska nog bara ta det lungt och så ska kanske gå på något friskis pass jag får se hur jag känner för de. Har typ inte gjort något speciellt vaknade för en stund sedan och sen så har jag kollat mina bloggar som jag läser är själv hemma tills senare ikväll pratade med filuren innan men min mobil blev knas så får ringa upp han snart igen eller så funderar jag på och se någon bra film snart kommer min syster hem ifrån sin långa resa som hon har gjort med sin kille fast dom har inte hört av sig på 10 dagarn nu eller va de va mamma sa så hon är lite orolig men de kan ju vara så att dom är någonstans där dom inte har täckning eller något sådant, va spännande de ska bli och se deras miner haha :D så förvånade dom kommer och bli en totalt överraskning för dom men jag har kämpat hårt och jag tänker inte sluta förens de är ett ännu bättre resultat. Imorgon så kommer även min tvilling hem ifrån sin resa wiie hon hade köpt en till onedirection sak till mig som man kunde hänga upp den på vägen undra bara var jag ska få plats med den tavlan för där är redan fullt på vägen med dom x) som mamma har sagt vi borde tapesera onedirection tapeter på ditt rum hade dock inte sagt nej till de:) nejmen de har dom inte kommit på ännu :)  Näe nu ska jag väl göra något annat hoppas fresten att min bok ligger i vår brevlåda så jag har någonting och läsa ikväll x) Nej men hejdå eller något..
Kommentera inlägget här: