Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

26/2-2014

Kategori: Allmänt

Min dag började med att jag vaknade vid halv 12 tiden steg upp och käkade frukost stannade hemma ifrån skolan idag också ska se hur jag mår imorgon om jag mår lite bättre så kanske jag går då febern är över som tur är det är bara min förkyldning och hosta som är kvar blää. Ville gå på friskis o träna idag eller ja nu ikv men fick inte av min mamma eftersom hon inte tyckte att det var så smart får väl vänta med och gå nästa vecka. Snart e denna månaden redan slut på lördag så e de redan mars helt galet vad det går fort hm gjorde inget speciellt igår sov mest o tittade på mitt favoritprogram vänner, fick min film idag så såg på den innan :) o nu väntar jag bara på att min bok ska komma. Längtar till sommaren har planerat saker fast det bästa med och börja sommaren med är att jag ska få se onedirection :D sen kanske träffa filuren i sommar typ en vecka sen vill jag även åka och hälsa på min ystser i dublin men vi får se, jag o tvilling pratar om o resa någonstans tillsammans hade varit sjukt kul om det hade blivit av åh vill ha sommar nu ju :( men det är inte långt kvar.. blev ett kort inlägg men äsch..
 
 
 
:)
Kommentera inlägget här: