Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

25/2-2014

Kategori: Allmänt

 
 
Hellusan!. Har inte haft ork o skriva i bloggen har egentligen ingen lust nu iheller när man e sjuk men iallfall mitt sportlov har väl varit okej vart med tvilling och tränat men i fredags så började jag och bli småsjuk på kvällen när jag skulle lägga mig fick feber o hostar som en gris o e förkyld kul! NEJ verkligen inte jag har inte tid med och vara sjuk innan älskade jag och vara hemma ifrån skolan när man va sjuk men inte längre de e ju trotts allt inte så många månader kvar och gå i max 3 och det kommer och gå så himlans fort iallafall va fortfarande febrig imåndes så min mamma väckte mig och sa att jag skulle sjukanmäla mig så skickade iväg ett sms till min lärare och skrev att jag va sjuk så jag kunde inte komma o vi som skulle iväg och kolla på min prao också menmen det får bli någon annan dag sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än och sovit jättelänge missade mitt favoritpass i måndes dansen men de får jag ta igen nästa måndag för då ska jag minnsan vara uppe på benen igen! (hoppas jag iallafall) stannar nog hemma imorgon också för mår inte alls bra yaay mina böcker har äntligen kommit min mamma kom hem ifrån sin lunch innan och då såg hon att de la någonting i vår brevlåda :D men får vänta till han kommer hem för han har nycklarna justeja beställde en film igår o japp onedirection deras film This Is Us för kan inte se den på datan så hoppas att jag får den snart också, usch har inte kunnat och tränat på hela denna veckan blää. Näe nu orkar jag inte skriva något mer kanske inte så jättekul o läsa detta inlägg men har tappat och blogglusten :)..
 
 
Hejdå!
 
 
 
 
 
 
LOVE♥
 
Kommentera inlägget här: