Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

21/2-2014

Kategori: Allmänt

Tjänare!. Usch nu e de sista lediga helgen sen så börjar vi skolan igen på måndag blää men som tur e så e det bara 3 månader kvar och det kommer och gå sjukt fort. Iallafall gjorde inget speciellt igår tog det lungt och så vaknar kl 12 idag för att min mammas kille kom hem o då skulle vi köra till Lidl och köpa ett par nya joggingskor till mig så jag har nya o träna i fast först så körde vi till ö&b medans han va där inne så satt jag kvar och väntade i bilen sen körde vi vidare till lidl här i ystad för o kolla men dem hade inte kvar skorna jo eller fast inte i min storlek, sen kom han på att vi kunde ringa min syster som jobbar på lidl i t o hon ringde dit och där fanns dom kvar så en personal va så snäll att han la undan ett par skor till mig riktigt snygga joggingskor blev iallafall nöjd! efter att vi hade vart i lidl så körde vi till bo ohlsson och kollade dem gör tydligen om i den affären sen vidare hemåt har inte gjort så mycket har beställt en till bok jag och mina böcker, tja vad ska man säga gillar man och läsa så gillar man och läsa, skulle egentligen på friskis ikväll men jag orkar inte för jag känner att jag börjar och bli sjuk hostar o har ont i halsen och har feber usch.. Men hoppas att det går över ihelgen så att jag kan dansa på måndag, åh juste bästa tvilling är framme i spanien nu och ska vara där i en vecka fusk vill också!:(, men detta är hennes första utomlandssemster så jag hoppas att hon får de bra där borta !:).. Näe nu orkar jag inte skriva nå mer ska lägga mig och vila en stund tror jag eller något sådant men vet inte när jag skriver här igen de får vi se men ens så länge så får ni ha de superbra!
Kommentera inlägget här: