Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

19/2-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!.Har inte skrivit här på ett tag nu så tyckte att de va dags och skriva lite här nu i fredagskväll så kom emelies mamma och hämtade mig för vi bestämde oss för och vara hennes mamma kom typ vid 8-9 tiden sen så körde vi hem till dem va uppe ett tag och sen så somnade vi väl någon gång på natten. I lördags så vaknade vi steg upp och käkade frukost dock inte jag hade med mig mina dricker sen kl 3 eller vad klockan va så kom simon också för senare på kvällen så skulle vi se på bio fast innan de så såg vi på en film hemma hos henne en film som hette små gula citroner har aldrig sett den filmen men dock så var den ganska så bra :), vid 6 tiden så skulle vi börja och gå mot bion de ligger inte så långt ifrån där hon bor sen filmen började halv 7 vi såg på hundraåringen den va väl ändå helt okej, när den va slut så gick vi hem och lite senare så följde vi med honom till tåget för att han skulle åka hem gick tillbaks hem och gjorde inget speciellt. Söndags så chillade vi mest sen följde hon med mig hem i måndes för jag skulle gå på friskis och dansa sen har hon varit här tills idag, just nu gör jag inget speciellt har kollat på bloggarna som jag läser och snackar med filuren samtidig ovanligt?, Nej :) Tror att jag ska gå på friskis ikväll får se hur jag gör med de vet inte vad jag ska hitta på annars ikväll får väl hitta på något blää snart e redan sportlovet slut det går verkligen fort menmen man får stå ut med skolan ändå fast man inte tycker att det är så speciellt kul usch fy ingen höjdare precis., Min bästa vän fyller 20 år idag hoppas att du får en bra dag idag jag älskar dig!♥.  Kallar den människan för min bästa vän än idag fast vi inte har någon riktigt bra kontakt med varandra längre vilket som är synd för saknar den människan..
 
 
Menmen nu ska jag göra något annat så hej!
Kommentera inlägget här: