Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

14/2-2014

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag och nu är det äntligen sportlov!(: vaknade av att min väckarklocka på min mobil ringde kvart över 8 steg upp och drack en såndära dricka till frukost pratade lite med min syster också för hon va hemma va ovanligt pigg imorse när jag vaknade brukar inte annars och vara det men gick iallafall till skolan ifrån början så va vi bara 3 st som va där pratade hade tur som slapp matten idag haha min lärare såg att jag blev glad när hon sa att vi inte skulle ha matte idag men istället så fick vi i uppgift att vi skulle skriva om vår första kärlek från början så visste jag inte hur jag skulle börja med och skriva men kom på tänker inte skriva här vem jag valde o skriva om men den personen jag skrev om de blev typ på 6 sidor långa sen så hade vi musiktävling och dem andra fick semlor men tog inte sen så hade vi lunch vid 11 tiden stannade kvar i klassrummet och sen började vi igen vid 12 tiden skulle renskriva det på datorn som jag hade skrivit på papper men våra datorer funkade inte så slapp och göra det så skrev i våra loggar istället orkade inte jobba med svenskan slutade kvart i 1 någotsådant gick hem och nu har jag läst mina bloggar som jag läser lyssnar på musik och skriver här hade faktiskt tänkt och gå till friskis lite senare, sen ikv så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra kanske startat mitt playstation3 men får se hur jag känner fört. Och ja jag vet att det är alla hjärtans dag fett drygt när alla skriver de på fb -.-  har aldrig firat det och tänker inte och göra det iheller visst har fått någon present utav min mamma och mormor innan men min mamma frågade för någon dag sedan om jag ville ha något och då sa jag nej. Bara onödigt egentligen visst så förstår jag att vissa vill visa sin kärlek till folk som dem bryr sig om men de kan man egentligen göra vilken dag som helst :) nae får väl göra något annat nu så.
 
 
Bara för att :)
Kommentera inlägget här: