Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

12/2-2014

Kategori: Allmänt

Tjenare!:) Usch redan onsdag idag igen men som tur så e det snart fredag!, vaknade till först imorse redan kl 6 på morgonen för hörde när min syster gick men kunde somna om igen och vaknar inte förens vid 8 tiden någotsådant steg upp och drack en sån till frukost gick till skolan och va höär prick kl 9 kom iallafall inte försent vi har jobbat med vårt projekt som vi ska göra nu några onsdagar har rast just nu men börjar om en stund eller börjar egentligen nu men våra lärare har inte kommit innu så passade på och skriva lite här, va och dansade i måndags som vanligt och det gick bra älskar verkligen det passet så himla kul! Ikv så ska jag på gympa bas de börjar kvart över 6 känner mig inte så peppad på det memen jag måste dit ändå det är bara till och ge gärnet som man brukar och säga tack och lov att vi bara har två dagar kvar och gå i skolan sedan så har vi äntligen sportlov i en vecka snacka om att jag ska passa på och sova ut länge då ska självklart också träna så mycket jag kan. Nej nu hinner jag inte skriva något mer skriver kanske senare någon dag igen men så länge så får ni ha det bäst!
Kommentera inlägget här: