Kkedzii4

2/4-94 - 18/5-2010. Dogulas <3 Just stay strong..

1/2-2014

Kategori: Allmänt

Hellu!. Tiden går verkligen fort nu är vi redan inne på februari de va ju nyss januari va som sagt i skolan igår och vi började kl nio som vanligt vi va tvungna till och gå ner till tagenten och lyssna på någon gubbe som skulle prata om vc och hur man söker jobb osv de varade då från kl nio till kl 11 men när vi fick en paus vid 10 tiden så stack jag upp till klassrummet igen och gjorde mig lite dum och frågade min lärare hur länge de skulle vara så sa hon till kl 11 råkade säga lite för högt ah skoja men då slapp jag gå ner igen och lyssna han pratade långstamt och va tråkig och lyssna på ju x) dom andra hade matte så fick jobba med det fram till kl 11 dom stack på lunch och jag stannade kvar ända tills vi slutade vid 1 tiden började igen vid 12 och fortsatte med och ha matte slutade lite vid 1 gick hem kollade i vår brevlåda för skulle se om min bok hade kommit men det hade den inte så hoppas att den har kommer på måndag istället. Gjorde inget speciellt igår va uttråkad så kom på iden att jag skulle spela lite sjukt längesedan haha så satt väl ända till kl 12 och spelade och pratade med filuren samtidigt somnade sen och när jag vaknar imorse och kollar på min mobil så hade någon ringt mig med dolt nr kl 5 imorse vem fan får för sig och ringa till folk vid dom tiderna!? ringer den i natt igen så tänker jag fan svara och säga till den blev fan väckt igår utav de idioter.. Idag så¨ska jag inte göra så mycket ska typ se på melodifestivalen ikväll min favorit ska vara med Linus Svenning ska lungt rösta på honom!:) Näe har typ inte tid och skriva nå mer nu får gå och göra något annat är sjålv hemma just nu för dem andra är och handlar skönt..
 
Men ha de gött!:)
 
Linus Svennig♥
 
 
Kommentera inlägget här: